Miami dag 5

31 juli 2021 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is het vrijdag 30 juli, wat is dit een grote stad zeg. Ik ben blij dat wij nu een huur auto hebben want continue een Uber tikt ook aan. En nu heb je de vrijheid. Het is hier " Valet" parking. Dan  brengen ze je auto naar een beschikbare plek en halen hem weer op..doen de deur netjes voor je open..een wereld waar je in belandt die je niet kende. We maken dingen mee en zien dingen die wij wel uit films herkennen. Wij hebben na onze reis door Amerika wel aardig wat kennis opgedaan, maar het blijft toch bizar allemaal.

20210730_151240IMG-20210730-WA0032

De grote hoeveelheden auto's,  de mensen, alles is zo anders. Op Curacao hebben wij een heerlijke menthaliteit dat de mensen je laten invoegen en niemand zal zomaar claxoneren. Hier is er continue irritatie en getoeter. Maar goed uiteindelijk lukt het allemaal weer met hier en daar wat gevloek en gehannes. Ik had het idee om van die "leen" fietsen te huren bij die standaard fietsen stallingen..leuk met zo'n mandje🤗 Maar ja Raymond is 1.91 en moest zijn benen in zijn nek.

IMG-20210730-WA0033

Nog een hele heisa om dat stomme ding eruit te krijgen, je betaald met je Visa card, dan moet je duwen en trekken..geen fiets. Wel 33 graden en bloedheet, ik had er al rekening mee gehouden en de extra handdoek en kleding kwamen goed van pas. Maar goed na wat over en weer bellen hadden wij de fietsen. Wat een slecht idee zeg..onze zadels zakten naar beneden, ik zat sowiso mega rot en Raymond zijn fiets trapte door..dus snel een pit stop voor flesjes water en een Jus. Wel heerlijk gegeten bij Natura Eatery.

20210730_12311220210730_13015020210730_123148

Gevonden via Insta, een heerlijk gezonde plek om te eten. Even wat foto's en snel weer weg. Hierna de Walmart bezocht.  Gisteren was geweldig, via Instagram volg ik al een hele lange tijd een ontzettend goede patessier in Miami. Nu was hij daar en Marion en Ciaran kregen een korte rondleiding. Wij hebben nog nooit ergens zulke grote croissants gezien. Zo luchtig en lekker, ook de chocolade en hun vulling. Er kwam van alles wat wij mochten proeven, echt te veel.

20210729_12144420210729_11410920210729_11132420210729_11362420210729_11400520210729_113814

De middag brachten wij door in een grote shopping mall. Je raad het al ik moest het bekopen de nacht maar het was het waard. Vandaag een rustigere dag minder gelopen en heerlijk uitgeslapen. Morgen gaan wij wat galleries bekijken in Wynwood zelf.

1. Mam en pap vd Weerd:
    31 juli 2021
    Het blijft leuk om je verhaal te lezen. En natuurlijk de foto's te bekijken. Genieten met jullie mee!!
  2. Wim Verweij:
    31 juli 2021
    Leuk om weer te lezen. geniet en blijf gezond. tot horens een knuffel van ons paps en mams
  3. Nathalie Dragt:
    31 juli 2021
    Gelukkig kunnen jullie toch nog een mooi uitstapje maken met de Corona domper die roet in t eten gooide. Geniet maar goed van alles!!!🤩☀️🤗