Drukke maar ook ontspannen vakantie

9 september 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De vakantie is fijn vooral toch het compleet voelen met elkaar. Natuurlijk red je het ook zonder elkaar en is het goed voor een ieder zijn zelfstandigheid. Maar het voelt echt heel goed om hand in hand te snorkelen met je dochter. uiteraard gaan Marion en Beau ook samen op pad, ik moedig dat ook aan want hoe fijn is het om als je net samen woont je eerste vakantie dan ook lekker met z'n twee dinven te ondernemen. Na dd zware klim van de Christoffelberg zijn wij naar het prachtige Cas Abou gereden. Een strand uit een film..parelwit zand en een turquoise zee. De snorkelset wordt gretig gebruikt.

Het filmpje is gepost je ziet hoeveel kleine kwallen er waren.

Wij hadden  of een officiële welkoms borrel bij de Generaal. Dus in pak en jurk, helaas was die jurk binnen een uur vol vlekken want het water loopt van je lijf zonder dat je je inspant. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik te weinig conditie heb maar het maakt geen klap uit. Onze huurbaas is een hardloper en super sportief en komt hier vandaan, ook hij is doorweekt als wij hem zien. Dat zal niet  wennen, de wasmachine draait ook gretig. Je moet je ook niet druk maken maar ja ons Hollandse tempo zit er nu eenmaal in. Volgende maand zal het wat afkoelen. De orkaan trekt de wind weg en geeft een hele warme bries terug.

20190904_184316

Dus ook toby en romy mogen lekker afkoelen. Romy is geopereerd aan haar tandjes. Er zat wat los en er moest tandsteen weg gehaald. Ze was er erg ziek van en even dachten wij dat ze het niet zou halen. Gelukkig kwam ze de volgende dag beter bij en kon ze weer lopen...waarschijnlijk te veel narcose.

Vandaag zijn Marion en Beau naar west punt. Wij zijn aan het schoonmaken want morgen komen larissa en Maarten. Gelukkig is eten halen of uit eten niet zo duur want koken is hier niet mijn hobby 35 graden achter het gas is best warm. Nou tot snel allemaal. Xx groetjes vanuit Curaçao

20190906_12143320190906_15151720190907_13411020190906_214406

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mam en pap vd Weerd:
    9 september 2019
    Druk, maar heerlijk gezellig met de kids. En morgen compleet. Helemaal het einde!!!!
  2. Annelies:
    9 september 2019
    Niet koken of bakken. Gewoon sla eten Annemieke, hahaha
  3. Saskia:
    12 september 2019
    Ook veel plezier als jullie straks compleet zijn.