2020 Nieuwjaar in NL

7 januari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Voor iedereen alle goeds voor 2020 toegewenst. Wij mochten met kerst fijn naar NL om met fam. en vrienden de kerstdagen door te brengen. Vrijdag werkte wij beide nog tot 10 uur en daarna zijn wij naar het vliegveld gegaan. De nachtvlucht ging gelukkig best snel, 7.5 uur. Je hoopt dan wat te slapen maar als je na drie uur wakker wordt met een "gummy nek", zoals Ray dat zo heerlijk zegt..voelt het minder fijn. Maar goed het blijft een wonder dat je na 9 uur 8000 km verderop bent.

In Kolhorn was al een hoop opgeruimd maar het heeft toch nog wel wat uurtjes gekost om het echt "verhuur klaar" te maken! Maandag meteen de sleutel overdracht gehad en de dagen daarna stond de agenda BOM vol..Normaal gesproken zien wij onze ouders of vrienden echt niet 2x per week, maar nu wilde wij er alles uit halen. Uiteraard heb je ook de feestdagen etentjes. Af en toe was ik blij dat de dag voorbij was. Ritjes voor ondergoed, Teva zandalen, tropenkleding, zonnebril op sterkte, zonne bril zonder sterkte..Oké dat hadden wij ook voor vertrek gedaan maar aangezien ik met -6.5 een soort van "blind ben zonder bril", dan voor de zekerheid maar 2 stuks!

Op Curaçao is wel veel te koop maar een gangbare maat is zo weg en wordt niet aangevuld. Even terug naar de feestdagen,; hapjes, drankjes, kerstkransjes, appelflappen van papa👌meer drankjes🍷 en hapjes enzzz jawel in 2 weken 3 kilo aankomen!! Ik vind het bijna knap😂. De verjaardag van mijn schoonvader nog mogen vieren met een etentje, allemaal gezellige en mooie momenten. Het zwaarste is dan toch weer gedag zeggen. Vooral van onze oudste dochter die dan toch maar even achter blijft. Gelukkig met Maarten dus zeker niet alleen.

Voorlopig zien wij haar even niet en dat is voor mij best moeilijk. Onze jongste is nu mee en zal de aankomende jaren op Curaçao gaan werken. Dat geeft natuurlijk gezelligheid.

Vandaag ben ik met haar op pad gegaan. Eerst naar de wijkagent om alle does en vooral alle Dont's te bespreken.

Ze heeft nu al keuze uit twee banen dus dat werken komt wel goed. Jammer van het lokale sallaris maar daar was ze voor gewaarschuwd. De ervaringen die Marion nu mee maakt zijn eigenlijk onbetaalbaar. Voor nu ga ik slapen want morgen heb ik mijn eerste werkdag in 2020. Welterusten 😘

1. Kim:
    7 januari 2020
    Het was fijn om jullie weer te zien en te knuffelen. Xxx
  2. Wim Verweij:
    7 januari 2020
    De uuren dat we samen waren zijn weer een fijne herinnering geworden samen met de foto,s leuk om op terug te zien.XXX