Het vertrek en de aankomst.

23 juni 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Via mijn collega ben ik met een reisblog in aanraking gekomen. Wat een verademing moet dat zijn voor de mensen die wel in de app groep zitten maar niet elke keer die gemiste apps willen lezen en de reactie's erop. Vandaar deze fijne manier om iedereen op de hoogte te houden. Maandag 24 Juni vertrokken wij om 5.45 naar Schiphol. Wat zo mooi had moeten zijn was beladen en pijnlijk. De zondag voor vertrek hebben wij de hele middag en avond doorgebracht in het Ziekenhuis ivm. de spoed operatie van Marion. Natuurlijk had dat kunnen gebeuren als wij al weg waren, maar nu waren wij er nog en was het verschrikkelijk. Je moeder hart breekt en ik had alles behalve zin om nog weg te gaan. Gelukkig was daar daadkrachtige Nicole die de boel in goede banen heeft geleid en konden wij vertrekken volgens plan.

thumbnail_20190624_064541_resized thumbnail_20190624_075410_resizedthumbnail_20190624_085125_resized

De honden mee, Larissa en Maarten en Nicole en Arnold. Beau bleef bij Marion achter. Emotioneel, Spannend, verdrietig en zoveel meer ging er door mij heen. Oxazepam was mijn redding, ik had er 3 nodig om de reis door te komen zonder al te veel tranen. Maar goed eenmaal geland kom je in een rollercoaster, de honden als wij die eerst maar eens gezond terug krijgen..Woef wij hoorde de honden al blaffen.

20190624_134733

Er waren er veel mee in het vliegtuig. Via de lopende band kwamen ze weer bij ons. Eenmaal in ons huisje lekker douchen, wat drinken en de honden laten plassen. Vroeg erin want om 7 uur worden wij alweer opgehaald voor het inrouleren op de kazerne.