Jarig op Curaçao

22 februari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Alweer bijna 8 maanden zijn wij op ons eiland. Het is eigenlijk nu pas lekker gewoon..af en toe tv kijken, boek lezen, boodschapjes, een strandje de heerlijke dingen in ons dagelijks leven. Over 2 weken gaan wij naar Costa Rica, hoe gaaf is dat. Eén van  de mooiste natuurgebieden, wij vliegen met een tussenstop in Panama.

Inmiddels heeft Raymond hier ook de eed / belofte afgelegd en is hij weer opsporings beambte. Op mijn werk is het druk maar heb ik nog steeds een leuke patiënten populatie.

Vandaag maar weer even naar Kokos geweest het is tenslotte om de hoek. Donderdag de 20e hebben wij uit ons werk 2 stukjes taart gekocht en Marion alle opgestuurde kaarten gegeven. Ze had het best wel even moeilijk zo zonder haar eigen vrienden en fam. Dus het was erg lief de ingesproken liedjes gaan de fam.Scheen🤣 De glitters in ons huis van de fam. Kruijer, hartstikke leuk allemaal. Vrijdag avond zijn wij uit eten geweest bij "Amazone". Heel bijzonder concept, ze kwamen aan je tafel steeds met anders vlees waarvan je dan een stukje kreeg. Eén verse sallade bar en natuurlijk is er gezongen voor haar. Dus heerlijk genoten.

20200221_18512120200221_18514220200221_19283220200221_195135

Morgen is het carnaval optocht. Dus vroeg opstaan om een leuke plek langs de kant te kunnen vinden. Factor 50 en witte shirts want dat wordt wel een paar uur weg branden. De foto's en filmpjes volgen. Fijn wknd allemaal.

1. Annelies:
    23 februari 2020
    Carnaval en Costa Rica in het vooruitzicht. Geweldig!