Kort bezoek, en inpakken

18 november 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Inmiddels is het 18 Nov. Mijn lieve broertje was gisteren jarig in December zien wij elkaar gelukkig weer even. Mijn ouders zijn helaas na 5 dagen alweer terug gevlogen naar NL. Ontzettend spijtig een bliksem bezoekje waarin ik zoveel mogelijk heb willen laten zien. Helaas is dat onmogelijk want wij wonen hier nu bijna 6 maanden en ook wij hebben nog veel te ontdekken. Wegens omstandigheden/ gezondheids overweging wilde mama graag terug. Toch nog wat leuke foto's gemaakt gelukkig.

20191106_15161320191106_15565520191107_18184620191106_160442

Nu focussen wij ons op het emigratie proces van Marion. In Januari vliegt ze met ons mee terug naar Curaçao. De woning die wij gaan betrekken heeft een super mooi appartement met een eigen keuken en badkamer. Ik hoop dat ze zichzelf mag ontdekken en haar kwaliteiten gaat ontplooien. Want waar mooier dan op dit prachtige eiland.

20191107_193535

De ongerepte natuur, de soms ondoorgrondelijke wegen, de verassende stranden en het geweldige eten zijn de dingen die ik echt ontzettend ben gaan waarderen. Wij leven hier zo anders dan in NL uiteraard omdat je na je werk ook echt klaar bent met je werk! Geen telefoontjes, nachtdiensten van Ray of andere stress. Klaar is klaar en dan zit je op je vrije dag weer aan die blauwe zee die mij niet gaat vervelen.

IMG-20191117-WA0010

Aankomend weekend gaan wij naar Bonaire, met een vreselijk klein vliegtuigje zag ik gisteren. En voor degene die weet hoe bang ik ben voor vliegen....sta mij bij 🙈

Ons eerste uitje van het eiland af. Ik zal mooie filmpjes maken om jullie het mee te laten beleven.

Aankomende vrijdag hebben wij onze eerste zeilles bij  Boathouse. Iets wat ik als klein meisje altijd al wilde, watersport! En nu hebben wij die kans.

Ik ga verder met ons nomaden bestaan door wat in te pakken. En na het weekend Boanire op deze app. Fijne week allemaal.

20191118_114741

1. Annelies:
    18 november 2019
    Geniet van je trip naar Bonaire. Misschien mag je wel naast de piloot zitten!! Dat heb ik eens beleefd. Prachtig!
  2. Wim Verweij:
    18 november 2019
    Ja wij hebben tot onze spijt de reis wegens medische reden moeten korten, maar zijn heel blij dat wij van deze week genoten hebben en toch een hoop gezien kijken uit naar december kunnen we hun verwennen