De laatste dozen

5 augustus 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Eindelijk is vrijdag de container van Lianne ook gearriveerd, daarin zaten de laartste dozen van  onze spullen uit de schuur.

20190731_194504

Nu hebben wij de tuinspullen compleet en ons dubbele ligbed in elkaar gezet. Nog wat turquoise gordijnen tussen de witte buiten gehangen voor  een mooie look. Ik was deze week alleen op het werk, de rest had vakantie. Graag willen Ray en ik vrij als de meiden er zijn. Dus nog vandaar ik wel gewoon ben gegaan. Genoeg klusjes om te doen. Vrijdag stond Jorgen Ryman op het programma, zoals het ons Nederlanders betaamd..waren wij lekker vroeg en kon je nog helemaal niet  naar binnen. Dan maar even een drankje. De show viel ons een beetje tegen. Na de show heerlijk nog op 2 lokaties wat gedronken en op de terug weg naar de auto kwamen wij Jorgen tegen. Natuurlijk even op de foto en een leuk gesprek gehad over wat wij hier doen en zijn dochter die ook 21 is net als onze jongste.

IMG-20190804-WA0008

Zaterdag hebben wij en 30 meter bad bezocht in Livingstone. Zalig in de schaduw gelegen en baantjes gemaakt.

20190803_130039

Deze dag na bijna 6 weken 1x geen Vision zonne creme gebruikt maar een ander merk..nooit meer doen want dat heb ik geweten. Gelukkig heb ik alloe vera gel als verkoeling, vandaag dus geen strand voor onze huid. Het was een druk weekend. Wij merken wel dat ons sociale contacten kringetje moet groeien. Maar goed 6 weken is ook nog niet lang. Ik heb behoefte aan af en toe een gesprekje en iets anders dan samen dingen doen. Raymond en ik gaan na de vakantie wat meer individueel ondernemen. Maar er is nog veel dicht van sport en activiteiten..

Zondag toen het wat was afgekoeld zijn wij met de honden naar de Caracasbaai geweest heerlijk een rondje lopen. Alhoewel ik romy moest tillen, ze had het te warm. Dus even met de pootjes is zee, thuis lekker onder de buitendouche en ze zijn uitgeteld. Wat een drukte zeg op de baai, heel veel families die een koelbox mee nemen, muziek en gezelligheid. Wat een super manier van leven. Waarom gaat bij ons alles zo gestructureerd en ziet dit er allemaal zoveel ontspannender uit. Iedereen  neemt wat mee, ondertussen zwemmen of een spelletje doen. Het leven vieren. Niet iedereen heeft het zo goed financieel maar ze maken er samen wat van.

Bon siman,  fijne week.

1. Monique:
    5 augustus 2019
    wat ziet het er gezellig uit zeg bij jullie
    het zijn nog maar 6 weken dat jullie weg zijn maar lijkt veel langer
    lekker idee zeg dat de kids bijna komen
    leuke foto's😙
  2. Hilda de Groes:
    6 augustus 2019
    Wat leuk, Annemieke, om zo op de hoogte te blijven hoe het met jullie gaat. En ook heel leuke foto’s. Veel plezier als jullie dochters komen.
    Groetjes Hilda.