Week alweer bijna voorbij

8 augustus 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Inmiddels zijn wij hier alweer 6 weken. Vanaf 8 juli hebben wij de sleutel van ons huis en nu voelt het al meer dan thuis. De werkdagen worden inmiddels ook wat gevulder dus die vliegen voorbij. Afgelopen woensdag ben ik eerst naar een pedicure geweest. Een lieve dame die haar opleiding in NL heft gevolgd en haar diabetes papieren ook heeft. Ze is 64 maar dat geef je haar niet. Wij lopen alleen maar op slippers of blote voeten dus het is geen overbodige luxe. Raymond mag Zaterdag heen. Ze zal zijn nagels niet lakken🤣

20190807_10173320190807_202642

Ook zijn wij naar "The lion King" geweest in Sambil. Een super grote en mooie bioscoop. Daarvoor nog even een wokgroente gerechtje gegeten op het "eet plein" . En zo hobbelen wij verder. Wat een geweldige film, beide hebben wij ervan genoten.

Morgen hebben wij een bustour langs wat hotspots en krijgen wij uitleg over bijzondere plekjes op het eiland. Zo ontmoeten wij meteen wat mede collega's en partners wat weer fijn is voor het socialiseren. Hierna heb ik meteen mijn auto opgehaald die is gerepareerd aan de airco slang. Nu kan ik weer koel tuffen...Eenmaal thuis zijn wij heerlijk het zwembad ingedoken en hebben Toby en Romy op het luchtbed in het water laten afkoelen. Het is een warme en vooral vochtige dag. Dat verschilt nogal. Het schijnt tien graden warmer te zijn dan straks in jan. febr. Dan heb je het hier soms koud. Daar kan ik mij nog niets  bij voorstellen.

20190808_13550320190808_11570720190808_140939landgoed Acision 20190808_122231

Morgen hebben wij een uitje bij Bijna Thuis..sjoelen en darten voor het  goede doel. Dat is 1x per maand. Dus alhoewel mijn motoriek met darten wat te wensen overlaat, gaan wij het maar een lans geven. Dan willen wij het weekend nog winkelen in Sambil en zeker weer eens een strand opzoeken. De snorkelset is namelijk nog ongebruikt..en dat kan natuurlijk niet.

1. Annelies:
    9 augustus 2019
    Die video van Toby in het zwembad, goud!!
  2. Annelies:
    9 augustus 2019
    Wat is jullie adres precies? Kan ik kijken op de kaart :)
  3. Mam en pap vd Weerd:
    9 augustus 2019
    Wat leuk om de ochtend hier te beginnen met het lezen van je verhaal en bekijken van de foto's!! Heerlijk de zon daar en nu de regen hier. Fijn weekend, mam en pap
  4. Monique:
    9 augustus 2019
    jammer dat je niet bij mij een afspraak had staan want ik kom ook bij de mensen thuis
    is dan wel wat duurder😁