De tijd gaat ook hier snel

31 juli 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Inmiddels is het alweer woensdag. Mijn vrije dag, heerlijk naar de kapper geweest. Ik had vorige week al een afspraak bij een andere kapper maar die werd mij door meerdere mensen afgeraden. Dus op zoek naar een andere salon. Bij Jolanda Wels was ik vandaag al aan de beurt, grijze haartjes laten verven en een hele pruik eraf. Gelukkig ben ik beter bedeeld met haren dan mijn beide broers. Dan kan je nog eens wat laten uitdunnen.

Gister avond een vreselijk bericht uit Nederland, larissa en Maarten waren oom en tante geworden. De kleine Fleur is na 2 weken overleden, dan zakt de grond even onder je vandaan. Dan zit je heel ver weg..geen arm om hun heen geen schouder om even op te huilen.😪  Ik hoop dat het vangnet van opa s en oma's er voor hun is. Ik merk dat het ons enorm goed doet dat Nicole wat moeder taken op zich neemt. Geheel vrijwillig overigens 😘

Ik wens alle betrokkenen veel sterkte met dit enorme verlies. Even geen fotos hier of filmpjes omdat ik dqt nu niet gepast vindt. Lieve Maarten, Larissa , wees er voor elkaar kus papa en mama.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Larissa vd weerd: