Week 2

1 juli 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De eerste werkdag voor Raymond is 1 Juli en in het groen gaat hij richting Parera. Gelukkig wordt hij opgehaald door een collega zodat ik een auto heb om wat boodschappen te doen en nog wat dingen te regelen. Dieren dieetvoer voor Toby schoonmaak spullen en eten. De magusa is een Mega grote super markt, daar kan je alles kopen en het is een welkome afleiding. Ik heb zoveel zin in ons huis en een eigen plekje. Het "kamp"waar wij verblijven is echt drie x niets. Geen schaduw, de hele dag bouw lawaai en bouwpuin om je heen. De honden die echt niet happy waren. Nog even doorbijten en dan krijgen wij de sleutel, wel gingen wij een paar keer kijken bij de schilder hoe netjes het allemaal weer zou worden. Heel veel werk was het omdat de laatste huurder er 5 jaar in heeft gewoond en er geen onderhoudt is gepleegd aan de woning. Dus van een kapotte oven tot aan een afvoer verstopping, loszittende kranen..alles moest vervangen. Sommige dingen koste niets hier en hebben wij zelf vervangen. Dat voelt dan alweer iets meer als je eigen huisje.

thumbnail_20190629_095828_resizedthumbnail_20190628_115211_resizedthumbnail_20190629_123423_resizedthumbnail_20190629_141825_resized