Week 7

18 augustus 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Inmiddels is het zondag middag 18 aug. Vorig jaar waren wij druk met ons 25 jarig huwelijk wat wij uitgebreid gevierd hebben op Ford westoever. Morgen laat ik mij verassen, ik ben benieuwd. Deze werkweek was druk en op de vrije dagen kon ik mezelf goed nuttig maken in huis. Woensdag mocht Toby naar Snoeties te trimmen. De pin deed het niet dus moest ik "even" geld halen. Wederom toch altijd weer even heen en weren met 1richtingswegen en doodlopende straten. Eenmaal thuis rook ik een brandlucht en was ik bang dat het bij mij  vandaagn kwam. Snel een tas met portomone en paspoort gepakt de honden in de auto en kijken waar de rook vandaan kwam. Dikke zwarte wolken en ontploffingen van gasflessen gaven aan dat de Brand verderop was. Ik ben lopende gaan kijken en zag dat het sport café "shakers" in de fik stond. Omdat het zo droog is en wij veel bomen hebben was het gelukkig iets verder weg. De brandweer had het snel onder controle.

IMG-20190814-WA0013

Woensdag avond hebben wij heerlijk sushi gegeten bij Katzu. Super aardig personeel en geweldige sushi. Hier komen wij zeker nog eens terug.

20190814_182536

Donderdag en vrijdag waren drukke werkdagen en dus lagen wij op tijd op bed. De warmte grijpt je soms waardoor je ook echt eerder moe bent. Woensdag heeft het heerlijk de hele dag geregend, wat kan je daar blij mee zijn. Na het werk zijn wij vrijdag doorgegaan naar Chill. De plek om je sociale contacten op te doen en jezelf onder "lotgenoten" te bevinden. Heerlijke gesprekken met partners van..En Raymond met collega's die hij nog nket zo goed kent. Na een biertje en een moito die zeker niet in mijn voeding plan staan🙈 iets te eten gehaald om 20.op uur want dat moeten wij de volgende  keer maar even eerst doen.

Zaterdag was een ochtend van schoonmaken, wassen en even naar de grote hyper supermarkt. Wat een heerlijke tijdbesteding. Zoveel schappen en zoveel soorten spullen het ia onvoorstelbaar, net als het eindbedrag op je kassa bon..slikkk.🤪

Toch kiezen wij ervoor de dure blauwe bessen het fruit en de ijsbergsla gewoon te kopen. Je moet tenslotte wel gezond eten. Ik snap zeker waarom veel mensen hier eten halen, dat is drukke goedkoper maar zeker niet gezond.

Ik betaal hier 8 gulden voor 2 courgette dat is veel geld. Dan zijn ze ook nog eens niet  eens groot.

Zaterdag middag kregen wij visite van Rely en Belinda. Super gezellig. Daarna was het het spelletjes avond bij Lianne en Peter. Keezen en puppies knuffelen. Ik was letterlijk verkocht door de schatjes. Maar je moet verstandig zijn...Peter moet ze 6x per dag voeren ze zijn pas 8 weekjes oud en achter gelaten in een bosje. Ja wat doe je dan..ze zijn nu foster geworden tot ze een mandje krijgen. Dat vind ik super en hebben wij wat liefde kunnen geven.

IMG-20190817-WA0005IMG-20190817-WA0006

Over een week komt Marion met Beau wat een heerlijk vooruitzicht. Je wil zo graag je leven laten zien. Delen wat wij ervaren. Het is toch heel bijzonder dat wij dit met deze constructie mogen beleven. Anders hadden wij nooit met z'n 6e samen kunnen gaan beleven wat wij gaan beleven. Als larissa en Maarten er ook zijn zullen wij er mooie dagen van gaan maken. En wat zullen Toby en Romy blij zijn. Op naar de volgende werkweek en nieuwe belevenissen.

Vandaag is Ratmond mee vliegen met de Dash. Over Curaçao Aruba en Bonaire. Super mooi en hij heeft geregeld dat de officier van justitie ook mee kon. Die hebben wij leren kennen met sjoelen. Ik ben even met Esther wat gaan drinken in de buurt en heerlijk gekletst.

Morgen  zijn wij 26 jaar getrouwd dankbaar en blij dat ik dit met de liefste mag delen. Ik zeg hou van het leven en van elkaar. Xx❤

20190811_145028

1. Nathalie Dragt:
    19 augustus 2019
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag👰🏼🤵🏼💍💐 Geniet van elkaar en jullie mooie uitdaging daar!!! Fijn dat de meiden met partners komen en jullie het met elkaar kunnen beleven, knuffels Rob❤️Nath
  2. Annelies:
    19 augustus 2019