Winkelen

24 juli 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Wat kan je op Curaçao toch super winkelen. Heel anders dan wij het vanuit NL kennen. Je hebt hier grote zaken die als een Ali express en Action door elkaar heen fungeren. La curacao is er eentje van. Het schijnt voor te komen dat wanneer je hier gordijnen koopt en er 2 in een pakje zitten..ze beide verschillen van lengte. Ik heb gelukkig 5 gelijke gekregen. De witte voor buiten gaat Raymond vanmidsag ophangen ik ben benieuwd. Het wordt een beetje Ibiza stijl. Ik heb een mega dromen vanger gekocht, een vloerkleedje en nog wat kleine accessoire 's. Zo maken wij er een super plekje van. Tenslotte leef je hier buiten. In NL mag je toch blij wezen als je een paar weken achter elkaar je tuin in kan, vaak is het alles of niets. Dat is dan nu wel een voordeel je kan een bui treffen, alhoewel het hier al veel te lang droog is, maar het is elke dag warm. De honden zijn al aardig geaclimatiseerd. Ze liggen lekker lui plat op hun buikje met hun snoet in de wind.

20190723_182616

Vandaag ben ik met Karin naar Sambil geweest. Ook een super fijn winkel centrum. Kopje koffie, nieuwe BH, en lekker even kletsen met iemand anders dan alleen je man.

20190724_12324720190724_122906supermarkt in Sambil.

Gisteren had Raymond een verjaardag van zijn collega op het strand. Ook fijn dat hij weer wat vokr zich zelf heeft af en toe. Je moet echt een sociaal netwerk opbouwen en dat gaat prima. De kaartjes voor Jazz weekend zijn gekocht en ik ga vanmiddag kijken of Jurgen Reijman nog kaartjes heeft. Zo heb je af en toe...of bijne wekelijks wel iets leuks.

Het is nu 14 uur en ik duik even ons zwembad in zalig. Dan voel je je echt wel een princes hoor. Te bedenken dat onze achtertuin in Nl de helft is van onze voortuin hier..Gelukkog de meiden ook weer even life gesproken en mijn broers en Nicole.. dus ook de Nederlandse contacten weer onderhouden xx lvy

Gisteren mijn eerste patiënten behandeld, super fijn. Ook een leuk grapje van Muriel om mij deze handschoenen te geven 🤣

20190723_090122

En post gehad bedankt weer pa en ma super leuk het derde kaartje. De post werk!! Xx

20190724_211735

1. Kim:
    24 juli 2019
    Fijn je even gesproken te hebben en even te zien hoe goed je er uit ziet. Curaçao doet je goed. 😘
  2. Saskia:
    26 juli 2019
    Leuk even wat te lezen. Inderdaad in NL alles of niets; wachten tot de hitte golf over gaat.
    Groetjes daar